büro açmak için gerekenler

mali müşavirlik bürosu açmak için neler yapmam gerekir nerelere başvurmam gerekir sırası ile açıklayabilirseniz çok sevinirim

Mali Müşavirlik Bürosunu açmak için;
Öncelik iyi bir yerde büro kiralayacaksınız, veya büronuz mülkiyeti size aitse, işe başlama bildirim formunu doldurup ekleri;Nüfus cüzdanı fotokopisi, ikametgah ilmuhaberi, noterden onaylı imza sirküsü, boş vergi levhası ,oda kayıt belgesi ve kira ise kira sözleşmesi tapu ise fotokopisi eklenerek ilgili vergi dairesinde sicil yoklamada tescil ettirin.Aynı gün Noterden serbest meslek defteri tasdik ettirekçesiniz.Matbaadan serbest meslek makbuzu bastıracaksınız.SGK Da aynı şekilde İşyeri Bildirim formu ve ekleri ile müracat edeceksiniz , bir ay içinde bagkur ile ilgili matrah bildirim formunu sgk vereceksiniz.Şimdiden Hayırlı olsun.

Uyarı !

Vergi , Sosyal Güvenlik, İş Mevzuatı , Muhasebe vb. konularında sorularınıza en kısa zamanda cevap alabilmek , diğer abonelerin sorduğu yüzlerce soruya verilmiş yanıtları incelemek için Maliye Postasına Abone olunuz.

Tel: 0312 (4180442,4180021,4258193)

Bu bölüm sitemizin ziyaretçilerine yardım için hazırlanmıştır. Bu bölümde yazılı olan bilgiler , Maliye Postası uzmanlarının okurlara tavsiye niteliğindeki görüşleri olup, herhangi bir kuruluşu veya kimseyi bağlayıcı nitelikleri yoktur. Okuyucuların burada belirtilen görüşlere göre hareket etmeden önce mutlaka, konularıyla ilgili mevzuattaki son değişiklikleri, ilgili kuruluş uygulamalarını, ilgili yargı kararlarını da araştırmaları gerekir. Burada yazılı soru ve cevaplardaki bilgi ve görüşlerden olayı doğabilecek ihtilaf veya sorunlarda Maliye Postası ve Maliye Postası uzmanları herhangi bir sorumluluk kabul etmez.